بیابیآموزیم افتتاح شد

مشاورین انفورماتیک بینا پس از طراحی و پیاده سازی پروژه بیابیاموزیم ، مدرسه ای مجازی، این بار در مراسم افتتاحیه این سیستم آموزشی حرفه ای حضور داشت. در ادامه بخوانید.

برای مشاهده خبر این رویداد از خبرگزاری ایرنا، کلیک کنید.

بیابیاموزیم
بیابیاموزیم

جامعه فرهنگی یاوری، خیریه ای با بیش از1000 تجربه در زمینه ساخت مدرسه در طول 37 سال فعالیت خود، این بار با تاسیس بیابیاموزیم، پا در عرصه مدرسه سازی در فضای مجازی نهاد تا اقدامی موثر در جهت برقراری عدالت در آموزش انجام شود. مدرسه مجازی بیابیاموزیم از سال 1396 کار خود را شروع کرد و در تاریخ 28 اردیبهشت ماه 1399 به صورت رسمی به همراه منابع آموزشی خود افتتاح شد.

در این میان، مشاورین انفورماتیک بینا، کار خود را برای طراحی و پیاده سازی پلتفرم وب سایت بیابیآموزیم شروع کرد و فرایندهای یک مدرسه مجازی را از بنیان کار تا بهره برداری برعهده داشت. طراحی و برنامه نویسی وب سایت مدرسه مجازی، تحت نظر جامعه فرهنگی و با توجه به درخواست و نیاز مورد نظر جامعه یاوری انجام شد تا قدمی شگرف در این موضوع مهم برداشته شود.

آموزش، مخصوصا در مناطق محروم کشورعزیزمان ایران، نکته ای بس مهم و غیر قابل چشم پوشی است. چرا که عدالت در آموزش موضوع بسیار مهمی است.

این مراسم با حضور آقایان علی راد (عضوی از جامعه یاوری) ، رضا درمان (عضو هیأت امنای جامعه یاوری) ، موسی دادی زاده (مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان) ، محمد مهدی فنایی (بانی مدرسه مجازی بیابیاموزیم) ، کاظم قلمچی (بنیان‌گذار کانون فرهنگی آموزش) و داود حوری زاده برگزار شد.

همچنین سیستم کلاس مجازی راه اندازی شده برای این سایت بسیار حرفه ای بوده که تمام آن توسط مشاورین انفورماتیک بینا پیاده سازی شده است. این وب سایت در حال حاضر در حال خدمت رسانی به تمام مناطق کشور می باشد.

برای مشاهده وب سایت مدرسه مجازی بیابیاموزیم، کلیک کنید

سایر تصاویر مراسم افتتاحیه:

بیابیاموزیم
بیابیاموزیم
بیابیاموزیم
بیابیاموزیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *