مشاوره و برنامه ریزی بازاریابی

تدوین استراتژی های بازاریابی و اجرا
تدوین استراتژی های بازاریابی و اجرا
بازاریابی و اجرا

تدوین استراتژی های بازاریابی و اجرا

تدوین استراتژی های بازاریابی از بخش های گوناگونی تشکیل می شود. برای این که بتوان جهت تدوین انواع استراتژی بازاریابی اقدام به عمل آورد باید این بخش ها را به خوبی مورد توجه قرار داد. اگر بخواهیم بخش های گوناگون استراتژی بازاریابی را به اختصار معرفی کنیم، می توان گفت این بخش ها شامل موارد زیر هستند:

1) چشم انداز سازمان: شما آینده کسب و کارتان را چطور تصور می کنید؟

2) مأموریت سازمان: به چه دلیل کسب و کار شما ایجاد شده است؟

3) اهداف بازاریابی: شما چه هدفی را از تدوین یک استراتژی بازاریابی دنبال می کنید؟

4) استراتژی بازاریابی: شما چگونه می خواهید اهداف بازاریابی مورد نظر خود را اجرا کنید؟

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

خلق ایده های جدید و الهام بخش

طوفان فکری؛ ابزاری برای ایده پردازی خلاقانه

خلاقیت در مرزهای تاریکی متولد می شود. در روشِ طوفان فکری، شما ایده ها و راه های زیادی را برای حل مشکل بیان می‌کنید، سپس به غربالگری آن می پردازید.

طوفان فکری معکوس

در روشِ طوفان فکری، ما به دنبال راه حل یک مشکل یا راه برطرف کردن یک نیاز می گردیم؛ اما در روش طوفان فکری معکوس، به جای راه حلِ مشکلات، به دنبال یافتن دلایل بروز آنها خواهیم بود.

نقشه سازی ذهنی

برای نقشه سازی ذهنی یک ایده اولیه یا شاخه اصلی از کسب و کار که به دنبال آن هستید را در وسط صفحه می نویسید؛ سپس ایده های مختلفی که به ذهنتان می رسد را در اطراف آن یادداشت می کنید و در صورت ارتباط داشتن ایده ها با یکدیگر یا کلمه اصلی، آن ها را به هم وصل می کنید.

مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما
خلق ایده های جدید و الهام بخش
خلق ایده های جدید و الهام بخش
خلق ایده های جدید و الهام بخش
ارزش پیشنهادی
ساختن ارزش پیشنهادی برای مشتریان
تعریف ارزش پیشنهادی برای مشتریان

تعریف ارزش پیشنهادی برای مشتریان

یک ارزش پیشنهادی می تواند به عنوان یک بیانیه تجاری یا بازاریابی ارائه شود که یک شرکت از آن برای خلاصه کردن اینکه چرا مصرف کننده باید یک محصول یا خدمات را بخرد استفاده می کند.

به عبارتی دیگر ارزش پیشنهادی، قولی است که شرکت به مشتری می دهد و مشتری می تواند انتظار داشته باشد که حتما آن را برآورده کند. ارزش پیشنهادی کسب و کار چیزی بیشتر از توصیف یک محصول یا خدمات است؛ در واقع این ارزش، راه حل خاصی است که کسب و کار شما به مشتری ارائه می دهد و رقیب شما در ارائه آن ناتوان است.

مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

مدل سازی آمیزه های بازاریابی

آمیزه های بازاریابی یا آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) مجموعه  ای از مسائل مختلف است که اگر به درستی در کنار هم قرار بگیرند و مدیریت شوند به پیشرفت و رشد کسب  و کار کمک خواهد کرد.

اغلب کسب و کارها تصور می کنند مفهوم بازاریابی تنها به فعالیت های تبلیغاتی برای جذب مشتری محدود می شود، در حالی که بازاریابی بسیار گسترده است و تمامی بخش های یک کسب و کار را در بر می گیرد. اگر می پرسید کدام بخش ها، باید بگوییم اینجاست که مفهوم آمیخته بازاریابی مطرح می شود. در واقع آمیخته بازاریابی، بخش عملیاتی بازاریابی است و به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا استراتژی مناسب کسب و کارشان را پیدا کرده و به فروش و سود بیشتر دست پیدا کنند.

مدل سازی آمیخته بازاریابی تکنیکی است که به وسیله آن تاثیر ورودی های بازاریابی بر فروش و سهم بازار بررسی می گردد. هدف بکارگیری MMM فهمیدن این موضوع است که ورودی ها و فعالیت های بازاریابی تا چه حد در فروش سهم دارند و برای هر ورودی چه هزینه و منابع استفاده می شود.

مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما
مارکتینگ میکس
مارکتینگ 4p
4p آمیخته
طراحی سایت

همین الان شروع کنید

درخواست بررسی سایت