طراحی و توسعه سایت

طراحی وب سایت طراحی اپلیکیشن طراحی ui/ux
فروشگاه آنلاین باشگاه مشتریان
پشتیبانی
طراحی وب سایت طراحی ui/ux
باشگاه مشتریان
طراحی اپلیکیشن
فروشگاه آنلاین
پشتیبانی

طراحی وب سایت

وب سایت شما اولین برداشت جهان از شما است.

طراحی سایت یک فرآیند جامع و گسترده است که در آن تمامی جزئیات و مراحل صفحات سایت بررسی و تدوین می‌ شود. این شامل انتخاب طرح‌بندی، طراحی گرافیکی، برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی می‌ باشد. هدف اصلی طراحی سایت، ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد و موثر برای کاربران است.

یک وب سایت کارآمد و حرفه‌ای نه تنها به شما کمک می‌کند تا به راحتی با مشتریان و مخاطبان خود در تمام نقاط جهان ارتباط برقرار کنید، بلکه همچنین به شما امکان می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

ویژگی های طراحی عالی سایت :

  • سرعت مناسب سایت
  • ریسپانسیو (Responsive)  و یا واکنش گرا بودن سایت
  • کاربری آسان و UX قدرتمند
  • جاذبه بصری
  • امنیت بالا
  • برندینگ قوی
  • هدفمند
نمایش بیشتر ↓
مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

طراحی اپلیکیشن

آیا شما نیاز به یک نرم افزار وب خاص برای نیازهای خاص خود دارید؟

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت، اپلیکیشن‌ها جایگاه ویژه‌ای در زندگی انسان پیدا کرده‌اند و به همین دلیل، طراحی اپلیکیشن‌های اندروید و IOS  از موضوعات پرطرفدار روز است.

طراحی اپلیکیشن برای بازی و سرگرمی، کسب و کارهای آنلاین، سفارش غذا، خرید، سیستم حمل و نقل، کتاب‌خوانی و آموزش، فضاهای ارتباطی مجازی و … همگی از جمله موارد استفاده از اپ‌ها هستند.

در حال حاضر استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و IOS طرفداران فراوانی دارد و طراحی این اپ‌ها یکی از موضوعات جذاب دنیای تکنولوژی است.

برای اینکه بتوانیم یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنیم باید جدا از مهارت کدنویسی، نکات دیگری را مدنظر داشته باشیم. توجه به کاربری و آنالیز کسب و کار، قبل از طراحی اپلیکیشن بسیار حائز اهمیت است.

در واقع، یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک اپلیکیشن، توجه به نیازها و مشکلات کاربران است.

برای این منظور، باید بازار و جامعه هدف را به خوبی بشناسیم و با تحلیل دقیقی بر روی رفتار و نیازهای آنها، به طراحی اپلیکیشن بپردازیم.

در نهایت، باید طراحی اپلیکیشن را به گونه‌ای انجام دهیم که به راحتی قابل استفاده، کاربرپسند و منطبق با ذائقه کاربران باشد.

نمایش بیشتر ↓
مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

طراحی UI / UX

طراحی UI/UX که کاربر را در اولویت قرار می‌دهد.

UI مخفف User Interface می‌باشد و به معنای رابط کاربری است. درواقع UI همان شکل ظاهری سایت است که برای کاربران قابل مشاهده است. UX مخفف User Experience است و به معنای تجربۀ کاربر از رویت سایت می‌باشد.

کاربران و مخاطبان از طریق UI با سایت، اپلیکیشن، نرم‌افزار و … ارتباط برقرار می‌کنند. نقش UI در جلب توجه مخاطب و جذب و نگهداری او بسیار تاثیرگذار است.

اگر رابط کاربری یک سایت ضعیف باشد، حتی اگر محتوای خوبی تولید کرده باشد، نمی‌تواند در جلب رضایت کاربرانش موفق باشد.

طراح UX در واقع طراح تجربۀ مشتری در سایت است

. UX سایت یا همان تجربۀ مشتری، تاثیر مستقیمی روی سئوی سایت دارد.

تجربۀ کاربری به کیفیت و رضایت کاربران از استفاده از یک سایت کمک می‌کند. طراحی صفحات و ناوبری منطقی و آسان برای کاربران، افزایش سرعت بارگذاری صفحات و بهینه‌سازی موتورهای جستجو، همگی عواملی است که می‌توانند به بهبود رتبه‌بندی سایت و بهبود سئو آن کمک کنند.

نمایش بیشتر ↓
مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

فروشگاه آنلاین و تجارت الکترونیک

آیا آماده اید کسب و کار خود را به سطح بعدی برسانید؟

امروزه تکنولوژی در همۀ بخش‌های زندگی روزمره نقش گسترده‌ای دارد.

از سفارش غذا تا خرید یک کتاب، همگی در انحصار تجارت الکترونیک قرار دارند و به نوعی فروشگاه آنلاین هستند.

با پیشرفت اینترنت، شیوه‌های سنتی، جای خود را به شیوه‌های نوین داده‌اند و در حال حاضر، طیف وسیعی از کسب و کارها خدمات خود را به‌صورت آنلاین عرضه می‌کنند.

در حقیقت تجارت الکترونیک به تبادل داده می‌پردازد. وقتی از تجارت الکترونیک صحبت می‌کنیم منظور ما خیلی فراتر از یک فروش محصول به‌صورت آنلاین در یک کانال تلگرامی و یا صفحۀ اینستاگرام است.

از فعالیت‌ بانک‌ها گرفته تا حراجی‌های آنلاین و داد و ستدهای بزرگ که طرفین در نقاط مختلف دنیا هستند همگی به نوعی در حیطۀ تجارت الکترونیک قرار می‌گیرند.

نمایش بیشتر ↓
مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

طراحی و اجرای باشگاه مشتریان

 راهی عالی برای پاداش دادن به مشتریان وفادار شما و افزایش فروش

باشگاه مشتریان، علاوه بر تلاش برای حفظ مشتریان فعلی، با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بین اعضاء و سازمان‌ها، به تقویت این ارتباط نیز می‌پردازد. این واحد، نقش بسیار مهمی در برقراری و گسترش روابط بین فردی بین مشتریان و افزایش وفاداری آنها از طریق تعمیق ارتباطات دوستانه و عاطفی ایفا می‌کند.

به عنوان یک واحد برقرارکننده ارتباط، باشگاه مشتریان مسئول ارائه خدماتی است که به اعضا این امکان را می‌دهد تا با سازمان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند. عضویت در این باشگاه، علاوه بر فراهم کردن امکاناتی برای کسب اطلاعات جدید و به روز رسانی ها، فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با سایر اعضا را نیز فراهم می‌کند.

دوستانه‌تر شدن روابط فردی و عاطفی بین مشتریان، از دیگر ملاحظاتی است که به کمک باشگاه مشتریان عملیات گسترش و تقویت ارتباطات در این بین ممکن می‌شود. با تعامل بیشتر و صمیمی‌تر با سایر اعضا، مشتریان به راحتی مشکلات و نیازهای خود را به اطلاع سازمان می‌رسانند و برای حل و فصل آنها راهکارهای بهتری ارائه می‌دهند.

نمایش بیشتر ↓
مشاهده اطلاعات بیشتر ارتباط با ما

پشتیبانی فنی

تا زمانی که به ما نیاز دارید، در کنار شما هستیم!

ما می‌فهمیم که وب‌سایت شما یک بخش مهم از کسب‌ وکار شما است و می‌خواهیم مطمئن شویم که همیشه در حال کار و بهینه‌ سازی برای موفقیت شماست.

به همین جهت همراه خدماتی که فراهم می کنیم، پشتیبانی حرفه ای نیز ارائه می دهیم.

تیم پشتیبانی ما طی ساعات کاری در دسترس است تا به سوالات و نیازهای شما پاسخ دهد و در کنارهای شما باشد.

تلاش ما بر این است که با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و استفاده از دانش و تجربه ما، بهترین خدمات را برای شما ارائه کنیم.

نمایش بیشتر ↓
ارتباط با ما
طراحی سایت

همین الان شروع کنید

درخواست بررسی سایت