کارگاه فروش موفق در وب

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی این است که مشتریان به صورت بیست و چهار ساعته می توانند به شما دسترسی داشته باشند.شما می توانید یک فروش موفق داشته باشید. بدون محدودیت زمانی و مکانی محصولات را بررسی و سپس اقدام به خرید کنند.

فروش موفق در وب

به کمک اینترنت فاصله ی شما با مشتری فقط یک کلیک است. از همه مهمتر سفارشات و پرداخت ها را به صورت مستقیم دریافت کنید. می توانید هزینه های شرکت تان را کاهش دهید و اموری مانند پرداخت قبوض، ثبت و ردیابی سفارشات و صورتحساب ها را پیگیری کنید. می توانید در هرجایی از دنیا که بخواهید زندگی و کسب و کارتان را مدیریت کنید.

فروش موفق

عمده ترین مزیت خرید اینترنتی برای مشتریان شما، راحتی آن است. اگر به دنبال کالایی هستند، بدون اینکه از منزل یا محل کارشان خارج شوند می توانند در هر زمانی کالاها را باهم مقایسه کنند، با حوصله در سایت های مختلف جستجو و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. بدون آنکه به بانک بروند و مدتها در انتظار بمانند، به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنند و محصول را تحویل بگیرند. بسیاری از فروشگاه ها در صورت نارضایتی مشتری از خرید، محصول مورد نظر را تعویض می کنند.

فروش موفق

باید بدانید یک فروشگاه اینترنتی از نظر سرمایه گذاری تفاوتی با فروشگاه سنتی ندارد. همانگونه که برای راه اندازی یک مغازه هزینه می کنید اگر برای طراحی و شکل گیری سایت خود به اندازه ی کافی هزینه نکنید برگشت سرمایه ای در کار نخواهد بود. کسب و کار اینترنتی نیاز به تبلیغ دارد. خودتان را جای مشتری بگذارید. آیا حاضر می شوید به هر سایتی برای خرید پول بپردازید؟! فروشگاه اینترنتی شما نیاز به امنیت دارد. همانگونه که برای حفاظت از مغازه ی خود هزینه می کنید برای امنیت فروشگاه آنلاین خود نیاز به هزینه های بیشتری دارید. دزدان اینترنتی ماهرتر از دزدان فیزیکی هستند.

فروش موفق

کارگاه فروش موفق در تاریخ 96/09/30 با حضور تعدادی از علاقه مندان (با وجود زلزله ی شب گذشته) در اتاق کنفرانس هئیت مدیره مرکز کامپیوتر ایران واقع در ولیعصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران، برگزار شد.

با سپاس از دوستداران و علاقه مندانی که ما را در این کارگاه همیاری کردند

فروش موفق

کارگاه جدید

مژده برای علاقه مندانی که به دلایلی نتوانستند در کارگاه قبلی حضور داشته باشند. کارگاه جدید فروش موفق در وب در روز چهارشنبه مورخ 96/10/13 ساعت 13 الی 15 در اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران واقع در تهران، ضلع شمال غربی میدان فردوسی، کوچه علوی، پلاک 4 برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این کارگاه می توانند اطلاعات مفیدی در رابطه فروش موفق و موثر در فضای مجازی را بیاموزند. جهت ثبت نام در این کارگاه رایگان یک روزه، شما می توانید حرف A را به آیدی تلگرام Binacity_co@ یا شماره 09124070200 ارسال نمایید یا فرم زیر را تکمیل نمایید.

می توانید با حضور در این کارگاه، سوالاتی را که در ذهن دارید را برطرف کنید و به ایده آل خود در فروش برسید.

دیدگاه در رابطه با “کارگاه فروش موفق در وب

  1. الهه مقدسی گفت:

    با درود
    سایتهای که فروشگاه اینترنتی دارند کمک بزرگی به ما می کنند
    چون باخرید اینترنتی می توان در بیشتر هزینه ها صرفه جویی کرده به شرطی که از یک سایت معتبر خرید انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *