سومین دوره قرعه کشی باشگاه مشتریان پالادیوم

برگزاری مراسم سومین دوره هیجان انگیز قرعه کشی باشگاه مشتریان  مرکز خرید پالادیوم توسط مشاورین کسب و کار بینا.

مراسم قرعه کشی باشگاه مشتریان پالادیوم

در روز ۱۰ اسفندماه و از ساعت ۱۸ مراسم قرعه‌کشی باشگاه مشتریان پالادیوم با همکاری مشاورین کسب و کار بینا و اجرای جناب آقای جواد یحیوی با حضور مشتریان به صورت زنده در آپارات برگزار گردید.

در این مراسم،  75 سکه بهار آزادی + یک جایزه 5 سکه ای هم به پنج جایزه این دوره از قرعه‌کشی از طرف مالک مجموعه به برندگان اهدا شد.
جوایز به صورت کاملاً تصادفی و بر اساس یک الگوریتم قرعه کشی عادلانه انتخاب شدند.

مشاورین کسب و کار بینا بینا مفتخرانه وظیفه مدیریت فنی دیتابیس و طراحی اپلیکیشن تحت وب اختصاصی برای سومین دوره قرعه کشی باشگاه مشتریان پالادیوم را به عهده داشت.
اپلیکیشن مربوطه با دریافت عدد و یک سری پارامتر ها برندگان هر مرحله را مشخص و اطلاعات برندگان را به صورت تک تک به نمایش گذاشت.

چالش های طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن قرعه کشی

  • طراحی الگوریتم قرعه کشی: طراحی الگوریتم قرعه کشی، یکی از چالش های اصلی در طراحی اپلیکیشن قرعه کشی است. این الگوریتم باید به گونه ای طراحی شود که شفاف و عادلانه باشد و امکان تقلب را به حداقل برساند.
    در طراحی الگوریتم قرعه کشی برای مراسم قرعه کشی پالادیوم، از یک الگوریتم تصادفی استفاده شد. این الگوریتم به گونه ای طراحی شده بود که امکان تقلب را به حداقل برساند و نتایج قرعه کشی کاملاً عادلانه باشد.

  • امنیت اپلیکیشن: امنیت اپلیکیشن قرعه کشی، از دیگر چالش های مهم در طراحی و پیاده سازی این اپلیکیشن است. باید از اقدامات امنیتی لازم برای محافظت از اطلاعات شرکت کنندگان و ایجاد یک پلتفرم ایمن برای قرعه کشی استفاده شود.

    در طراحی اپلیکیشن قرعه کشی پالادیوم، از اقدامات امنیتی مختلفی استفاده شد. از جمله این اقدامات می توان به استفاده از پروتکل های رمزنگاری و اجرای اپلیکیشن در یک محیط ایزوله اشاره کرد. این اقدامات به منظور محافظت از اطلاعات شرکت کنندگان و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات آنها انجام شد.

مفتخریم اعلام کنیم مراسم قرعه کشی باشگاه مشتریان مرکز خرید پالادیوم با موفقیت برگزار شد و رضایت مشتریان را به همراه داشت.

مشاهده صفحه فستیوال در وب سایت پالادیوم

 

در صورت نیاز به مشاوره برای طراحی اپلیکیشن های نظیر این پروژه با ما در تماس باشید!

طراحی سایت

همین الان شروع کنید

درخواست بررسی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *