گفتار درمانی فرهمندپور
کلینیک گفتار درمانی فرهمندپور

طراحی سایت فروشگاهی تولید محتوی متنی بهینه سازی سئو آدرس وب سایت: www.farahmandpour.com

کلینیک گفتار درمانی فرهمندپور از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز نموده است. درمان اختلالات گفتاری به ویژه درمان لکنت زبان از اهداف این کلینیک می باشد.

خدمات ارئه شده

توضیحات پروژه:

پروژه کلینیک گفتار درمانی فرهمند پور مربوط به درمان لکنت زبان، اختلالات گفتاری و رفتاری می باشد. ای پروژه توسط شرکت بینا طراحی شده است. دارای امکاناتی از قبیل شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، خبرنامه آنلاین و… می باشد. همچنین شامل بخش هایی از قبیل کتاب و مقالات، نقد و بررسی و … می باشد.

نمایش پروژه در دسکتاپ ، موبایل و تبلت

فناوری های استفاده شده

HTML5

استفاده تخصصی و اصولی از زبان HTML5 مهمترین فاکتور وب سایت خوب میباشد. اگر بخواهید وب سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد باید از این زبان با بالاترین کیفیت استفاده شده باشد. مطمئن باشید ما تخصص این کار را داریم.

CSS3

داشتن وب سایت زیبا کاملا حق شما میباشد. زبان CSS3 در ساختار طراحی میتواند این زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از عوامل بسیار مهم در سرعت لود وب سایت شما استفاده از این زبان میباشد.

Java Script

داشتن حرکات بسیار زیبا و حتی انیمیشنی باعث جذاب شدن و پربازدید شدن وب سایت شما میگردد. این زبان میتواند با ارائه افکتهای بسیار جالب و کاربرپسند جلوه ای زیبا و عمیق را به وب سایت شما ببخشد.

Responsive

امروزه با توجه به استفاده زیاد کاربران از تلفن های هوشمند و تبلت ها داشتن یک وب سایت Responsive یا واکنشگرا خیلی مهم و ضروری می باشد. زیرا باعث خواهد شد کاربرانی که از این طریق سایت را بازدید می کنند با ظاهری متفاوت و استانداری رو به رو شوند.

طراحی سایت

همکاری با ما

درخواست بررسی سایت