مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی یک سازمان، سرمایه ی آن سازمان است. مدیریت و کنترل منابع انسانی عضو جدا نشدنی از وظایف مدیریت است. در شرایط حاضر طراحی و ایجاد یک سیستم مدیریت منابع انسانی برای کنترل اعضای سازمان و پیگیری امور و ایجاد پروژه و شرح وظایف در یک سیستم منحصر به فرد، امری واجب است.

چرا؟

به دو دلیل:
1- سرعت در رسیدگی به کارها و عدم فراموشی وظایف
2-ساده سازی امور و افزایش کارایی و اثربخشی

منابع انسانی (HR) بخشی از سازمان است که مسئولیت یافتن، غربالگری، استخدام و آموزش متقاضیان شغل و همچنین مدیریت برنامه های بهره وری کارکنان را بر عهده دارد. در هر کسب و کار کوچک و بزرگ بخش سازمانی منابع انسانی اگرچه حیاتی نیست ولی ضروری است.

در سیستم مدیریت منابع انسانی که مشاورین انفورماتیک بینا به شما ارائه می دهد، این امکان وجود دارد که نیروی انسانی خود را کنترل کنید. برای هر یک از آن ها یک حساب کاربری بسازید. حیطه وظایف را اعلام کنید و اختیارات را مشخص کنید. وظایف هر فرد و مسئولیت پروژه ی اعطا شده مشخص کنید و تایم لاین زمانی را در نظر بگیرید. گزارش کارها را دریفات کنید و نسبت به پیشرفت هر پروژه آگاه باشید.

گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه را دریافت کنید و میزان بهره وری را محاسبه کنید. به راحتی تمام امور پرسنل و نیروی انسانی شما زیر دستتان قرار می گیرد.

نمونه کار بینا با

سیستم مدیریت منابع انسانی

برای دریافت مشاوره، شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

محصولات و خدمات طراحی سایت