ویژگی های بارز مدرسه آنلاین

    1. ثبت نام از طریق کد ملی و موبایل
    2.  دسته بندی کاربران بر اساس پایه و رشته تحصیلی
    3.  نمایش و دسترسی به دروس بر اساس پایه و رشته
    4.  تحلیل رفتار کاربر بر اساس دریافت گزارش دقیق از بازدید دروس، درسنامه ها، گنجینه های آموزشی و آزمون ها.
    5.  برگزاری آزمون های آنلاین چند گزینه ای با شرایط زمانی مشخص و محدود
    6.  ارسال و دریافت پیامک به دبیر دوره و کاربر زمانی که اقدام به درج دیدگاه، تایید آن و پاسخ اتفاق می افتد.
    7.  پخش زنده همایش های نحوه صحیح درس خواندن و برگزاری سمینار ها در سایت
    8.  آپلود بی نهایت فیلم و عکس جهت قرارگیری در دروس
    9.  با توجه به اجرای این سایت روی CDN بومی سرعت دسترسی از سراسر کشور خیلی سریع است.
    10.   گنجینه ها و آزمون ها از طریق فایل به راحتی در سایت آپلود می شود.

اجماع تمام امکانات مدرسه و مراکز آموزشی به صورت مجازی

وب سایت مدرسه

یک وبسایت اختصاصی برای مدرسه ساخته می شود که در آن تمام مشخصات مدرسه ایجاد می شود. تمامی پرسنل مدرسه دارای پروفایل هستند و سوابق، افتخارات، زمینه فعالیت و حوزه ی کاری آن ها ثبت می شود. راه های ارتباطی نظیر پست الکترونیک و یا شماره تلفن مستقیم برای ارتباط بیشتر نیز قرار می گیرد. دانش آموزان مدرسه نیز می توانند پروفایل اختصاصی خود را داشته باشند و با مشخصات اختصاصی خودشان نظیر کد ملی، در سایت ثبت نام کنند.

تمامی اخبار، مقالات، اطلاعیه ها و اعلان های مدرسه با توجه به تصمیم مدیریت، به کاربران سایت به صورت مستقیم اعلام می شود. تمامی جلسات به صورت آنلاین در وب سایت برگزار می شود و نیازی به دورهمی فیزیکی نیست.

آزمون های آنلاین بر بستر سایت برگزار خواهد شد و نتایج آن به صورت مستند در پروفایل ها قابل مشاهده است.

مدرسه آنلاین
مدرسه آنلاین

محتوای آموزشی

یک کتابخانه ی الکترونیک که شامل تعداد زیادی کتب، منابع آموزشی و جزوات درسی که از طریق پروفایل کاربران قابل دسترسی خواهد بود و به صورت آنلاین با اعمال محدودیت ها، در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مچنین ایجاد یک دسترسی برای مشاهده ی ویدیوهای آموزشی فراوان که از طریق دبیران مدرسه و یا سایر منابع معتبر و مجاز تهیه و در بخش محتوای آموزشی سایت قرار گرفته و با توجه به ثبت نام کاربران بر اساس کد ملی و شماره تلفن همراه ، قابلیت دسترسی وجود خواهد داشت.

پایه و رشته

شما این امکان را دارید که در پروفایل شخصی هر فرد، تنظیمات لازم رو بر اساس پایه و رشته تحصیلی نیز انجام دهید. با این امکانات، می توان دسترسی کاربران سایت را به منابع آموزشی تعیین کرد و برای هرکدام، منابع مورد نظر را اختصاص داد.
برای برگزاری آزمون نیز، کاربر در سایت مدرسه به صورت خودکار وارد پورتال شخصی خود می شود و با توجه به پایه و رشته خود، مستقیما وارد بخش مربوطه خواهد شد.
بدین صورت می توان همه کاربران و دانش آموزان سایت را بر اساس رشته و پایه تحصیلی تفکیک کرد و اطلاعات مربوطه را برای هرکدام به صورت دسته بندی شده ارائه نمود.

مدرسه آنلاین

آزمون آنلاین

ایجاد امکان برگزاری آزمون آنلاین، یکی از مهم ترین ویژگی های مدرسه آنلاین است.
این امکان وجود دارد که آزمون ها به صورت تشریحی و تستی برگزار شود و برای هرکدام امکاناتی نیز در نظر گرفته شود. امکاناتی نظیر شروع آزمون راس ساعت مقرر، ایجاد محدودیت زمانی برای کل امتحان، ایجاد محدودیت زمانی برای هر سوال به صورت مجزا، دریافت خروجی پاسخ سوالات امتحان، دریافت نتیجه امتحانات تستی به صورت نمایش پاسخ های درست و نادرست و همچنین دریافت نتیجه آزمون به صورت درصد با درنظر گرفتن نمره منفی پاسخنامه.

پخش زنده همایش ها

با توجه به محدودیت های موجود مانند محدودیت جغرافیایی، زمان و همچنین فاصله ی اجتماعی لازم برای حفظ سلامتی، لزوم استفاده از پتانسیل های فضای مجازی برای پیشبرد اهداف مدارس دارای اهمیت زیادی است. برگزاری همایش آنلاین و همچنین سایر جلسات با امکانات درنظر گرفته شده برای سایت می تواند نتایج فوق العاده ای برای مدرسه داشته باشد. ضمن افزایش سرعت فرایندها و برگزاری باکیفیت همایش و جلسات، از اتلاف زمان جلوگیری شده و همچنین در نهایت باعث بهبود رتبه سایت در موتور جستوجو و افزایش ترافیک خواهد شد.

مدرسه آنلاین
مدرسه آنلاین

تحلیل رفتار کاربران

تمام عملکرد اعضای سایت به صورت مدون ثبت می شود. این عملکرد شامل رفتار کاربر در محیط کلاس آموزشی، استفاده از منابع اطلاعاتی و آموزشی و دسترسی به آن، انجام آزمون های سایت و نتایج حاصل از آن، حضور کاربر در کلاس های درس و مدت زمان آن، مقایسه میزان فعالیت کاربر و نتایج حاصل از برگزاری آزمون ها، میزان استفاده از گزینه های اقدام به عمل و… همه در سایت مدرسه قابل سنجش هستند که می توان آن ها را با هم مقایسه کرد و نتایج این رفتارهای کاربران را تحلیل کرد و برنامه ریزی های لازم را برای آن انجام داد.

ارسال گزارشات پیامکی برای اساتید

اساتید و دبیران مدرسه این امکان را دارند تا صورت لزوم، گزارش های سایت را که مربوط به حوزه فعالیت خودشان است، دریافت کنند. این گزارش ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نتایج درصد پاسخگویی آزمون دانش آموزان

  • نتایج جلسات برگزار شده و صورت جلسه

  • دریافت زمان بندی های جلسات، آزمون ها و…

  • دریافت پیامک مبنی بر سیستم تیکتینگ و مراجعه کنندگان

  • دریافت گزارشات سالانه

  • دریافت گزارش مقایسه عملکرد سالانه کارنامه اساتید و دبیران

مدرسه آنلاین
مدرسه آنلاین

سادگی و سرعت بالا

با توجه موقعیت استفاده از امکانات مدرسه آنلاین، طراحی این امر بر اساس بروزترین متدهای UI و UX بوده و برای استفاده بهترین عملکرد را از لحاظ سادگی و در دسترس بودن، تمامی امکانات برای کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
همچنین سرعت و کیفیت بالای مطالب و امکانات سایت، استفاده از آن را راحت تر می کند.
به این صورت که وب سایت مدرسه آنلاین قابلیت سازگاری با انواع وسیله های الکترونیک نظیر رایانه، تبلت و تلفن همراه را دارا است.

تفاوت مدرسه آنلاین با آموزش آنلاین

سیستم آموزش آنلاین به دو صورت همزمان (رو در رو و حضور استاد و کاربر) و غیرهمزمان ( طبق برنامه ی آموزشی) قابل اجرا است. مدرسه آنلاین قابلیت اجرای هر دو مدل آموزش آنلاین را دارد و علاوه بر آن، سایر امکانات توضیحی ، یعنی ایجاد پروفایل برای کاربران، برگزاری آزمون آنلاین، دریافت گزارشات دوره ای، تنظیم برنامه آموزشی بر اساس یک تایم لاین موجود در بخش حساب کاربری دانش آموزان، تحلیل رفتار کاربران و برنامه ریزی تحصیلی برای آن ها و… می توان بهره برد.
کاربران با لاگین کردن در سایت می توانند از تمام این امکانات استفاده کنند و همچنین طبق برنامه ریزی می توان بخشی از امکانات سایت را به گونه ای طراحی کرد که کاربران به صورت مهمان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

طراحی سایت

همین الان شروع کنید

درخواست بررسی سایت