ویژگی های مهم و کاربردی افزونه ورود اطلاعات

ایجاد محصول، مدیریت آنها و به‌ روزرسانی مقادیر ویژگی‌ ها و مشخصات محصولات، دسته‌بندی ها و همچنین ایجاد تصاویر و مقادیر بومی سازی شده، یکی از فرایند‌های زمان گیر در تمام فروشگاه اینترنتی است. این فرایند در فروشگاه های اینترنتی که دارای مجموعه قابل توجهی از محصولات و خدمات است بیشتر قابل مشاهده است. با استفاده از افزونه ورود اطلاعات بینا صاحبان فروشگاه اینترنتی می توانند به سادگی اطلاعات مورد نظر خود را وارد کنند.

برای استفاده از خدمات فروش محصول باید در سایت ثبت نام کرد. افزونه ورود اطلاعات به شما امکان ثبت نام و به روز رسانی اطلاعات کاربر را می دهد همچنین به کاربران این اجازه را می دهد که محصولات خریداری شده را آپدیت کنند.

اگر سایت فروشگاهی شما از افزونه ورود اطلاعات برخوردار نشده باشد، ممکن است کاربران خود را نیز از دست دهید. استفاده از افزونه ورود اطلاعات به شما کمک می کند تا نیاز کاربران را برطرف کنید. کاربرد این افزونه در واقع در ورودی کاربر به وب سایت است.

  • امکان به روزرسانی اطلاعات کاربران
  • امکان ایجاد کاربران جدید
  • امکان به روز رسانی محصولات
  • امکان ایجاد محصول جدید
  • امکان ورود اطلاعات به صورت زمانبندی شده
  • امکان برنامه نویسی و توسعه ورودی های مورد نیاز وب سایت

پس از نصب افزونه ورود اطلاعات بینا، فعال کردن ثبت نام کاربر تنها با چند کلیک انجام می شود. افزونه به صورت خودکار صفحات تشکر، حساب و ورود به سیستم را برای عضویت ایجاد می کند.

افزونه ورود اطلاعات علاوه بر ثبت سریع کاربران جدید، دارای ویژگی های پیشرفته مدیریت کاربر است که به شما امکان می دهد کاربران فعلی خود را نیز مشاهده کنید.

با استفاده از برنامه ها و ابزارهای اختصاصی و قدرتمند بینا، می توانید برنامه های دقیق و استراتژیک را برای توسعه کسب و کار خود ایجاد کنید.

طراحی سایت

همین الان شروع کنید

درخواست بررسی سایت