چند فروشگاهی | پاساژ اینترنتی

سیستم چند فروشگاهی به شما این اجازه را می دهند که در یک فروشگاه مجازی، بر تمامی فروشگاه های عضو مجموعه مدیریت داشته باشید. در پاساژ اینترنتی تمام فروشندگان نسبت به فروش محصولات خود اقدام می کنند، قیمت فروش خود را اعلام می کنند و در رقابت با سایر اعضای پاساژ قرار می گیرند و در صفحه های محصول تمامی فروشندگان و قیمت و شرایط فروش هر فروشنده نمایش داده خواهد شد.

پاساژ اینترنتی چگونه است؟

در سیستم پاساژ اینترنتی یا چند فروشگاهی، فروشگاه ها با حساب کاربری خود وارد سایت می شوند و محصولات خود را با مشخصات دقیق برای فروش اعلام می کنند. این محصولات در کنار دیگر محصولات فروشگاه به فروش  معرفی می شود. کاربر پس از انتخاب هر محصول به جهت خرید، فروشندگان محصول مورد نظر، قیمت هر فروشنده و مشخصات فنی محصول را مشاهده می کند. فروشنده مورد نظر را انتخاب می کند و با توجه به سیاست های پاساژ اینترنتی ، مبلغ مورد نظر را دریافت می کند.

امکانات چند فروشگاهی

در سیستم چند فروشگاهی، قابلیت تنظیم بنرهای تبلیغاتی از سایر برندها، ایجاد باشگاه مشتریان، تنظیمات کیف پول الکترونیک، طراحی پروفایل برای هر فروشنده، دریافت رپورتاژ آگهی، تنظیمات شرایط و کنترل گارانتی و… وجود دارد.

نمونه کارهای بینا سیستم چند فروشگاهی (پاساژ اینترنتی)

برای دریافت مشاوره، شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

محصولات و خدمات طراحی سایت