پروتکل امنیتی SSL

امنیت یک سایت وابسته به فعالیت هایی است که باعث غیر قابل نفوذ شدن وب سایت شما می شود. البته امنیت یک وب سایت به عوامل زیادی چون امنیت سرور، کدهای نوشته شده در تم و اطلاعات پایه، امنیت فضای مجازی، امنیت ویندوز یا هر سیستم عامل نصب شده به همراه نرم افزار های دیگری که روی سیستم شما نصب شده است.

با توجه به فضای مجازی امروزی که محیطی اکتیو و پویا است، داشتن یک سایت با امنیت بالا بسیار اهمیت زیادی دارد.

اهمیت وجود امنیت در طراحی سایت

از مهمترین بحث های طراحی یک سایت و رتبه بندی در صفحات گوگل، امنیت آن سایت می باشد. برای حضور مستمر در فضای مجازی و در امان ماندن از حضور هکرها و دیگر ربات های مخرب، از نظر ربات های ارزیاب گوگل، وب سایت شما باید دارای امنیت بالایی باشد.

تمام کسانی که از طریق فضای وب سایت درآمد کسب می کنند، به امنیت اطلاعات کاربران سایت خود اهمیت می دهند و برای مراقبت از آن اقدام های لازم را انجام می دهند.

SSL چه کاری می کند؟

از این پروتکل برای امن کردن پروتکل های غیر امن نظیر HTTP استفاده می شود. SSL بر طبق الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام که قرار است از یک کانال ارتباطی غیرامن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می شود که محرمانه ماندن داده ها را در طول انتقال تضمین میکند.
به بیان دیگر شرکتی که صلاحیت صدور و اعطاء گواهیهای دیجیتال SSLرا دارد، برای هر کدام از دو طرفی که قرار است ارتباطات میان شبکهای امن داشته باشند، گواهیهای مخصوص سرویسدهنده و سرویسگیرنده را صادر میکند و با مکانیزمهای احراز هویت خاص خود، هویت هر کدام از طرفین را برای طرف مقابل تأیید میکند.

مطالعه مقاله ی ssl
SSL

نمونه کارهای بینا

با پروتکل SSL

برای دریافت مشاوره، شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

محصولات و خدمات طراحی سایت