اپلیکیشن

هیچگاه نمی توانیم منکر این شویم که دوری از تکنولوژی مساوی است با ناتوانی در امور معیشتی. تلفن همراه هوشمند نزدیکترین ارتباط ما با خانواده، دوستان، آشنایان و بالاخص مشتریان است. چرا که این وسیله ارتباطات ما را برقرار می کند و همچین اگر به چیزی نیاز داشته باشیم، اول از همه با تلفن همراه آن را سرچ می کنیم. حالا کسی برنده این سرچ می شود و زودتر محصول خود را می فروشد که راه آسان تر و امن تری جلوی پای مشتری قرار دهد.

طراحی اپ

اپلیکیشن موبایل

طراحی اپ موبایلی در کنار سایت به عنوان پشتیبان کار، یکی از ابزارهای افزایش سود خالص است. حال اگر از دانش روز دیجیتال و ارتباطات بر بستر اینترنت استفاده ببریم، می توانیم اولین نفری باشیم که نیاز مشتری را برطرف می کنیم. و این یعنی همان سود خالص.

ui در طراحی اپلیکیشن

علم چینش ابزارهای یک اپلیکیشن که از آن تحت عنوان User Interface یاد می کنند، بیان می کند که نیاز یک مشتری را باید کجا قرار دهیم که زودتر به آن برسد و قبل از این که از برنامه خارج شود، آن را انتخاب کند و به مشتری شما تبدیل شود. این ابزارها می تواند شامل سرچ، محصول، توضیحات، سبد خرید، قرارگیری محصول در صفحه، دسته بندی و…باشد.

در کنار داشتن سایتی قدرتمند و اپلیکیشنی کارآمد، این داشتن مشتریانی وفادار است که به همه این ها قوت می بخشد. حال باید برنامه ای از قبل طراحی شده را الگوی کار خود قرار دهیم تا با بازبینی آن یادآوری کنیم که نقطه قوت ما برای ایجاد مشتری وفادار کجاست!
این برنامه مدون را می توانید از بخش برنامه کسب و کار هوشمند پیگیری کنید.

جهت تنظیم جلسه مشاوره طراحی اپ با کارشناسان بینا می توانید با کلیک بر روی کلید زیر اقدام کنید.

ارتباط با بینا

می توانید جهت دریافت مشاوره، با شماره‌ 88807724 (021) تماس بگیرید و یا شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان بینا با شما تماس بگیرند

محصولات و خدمات طراحی سایت