طراحی سایت
طراحی سایت

 

A title

Image Box text

وب سایت فروشگاهی

در دنیایی که تمام کارها با یک گوشی موبایل قابل انجام است، می توانید هر دستگاه موبایل یا کامپیوتر را تبدیل به یک ویترین فروشگاه کنید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید تا با مشتریان بیشتری برخورد کنید و در نهایت فروش خود را چند برابر کنید. برای مشاهده امکانات و توانایی های یک فروشگاه اینترنتی ، کلیک کنید.

ادامه مطلب
طراحی سایت

 

A title

Image Box text

وب سایت شرکتی

فارغ از فعالیت شما در دنیای حقیقی، یک وب سایت شرکتی می تواند شناسنامه شرکت شما باشد تا نشان دهنده اصالت شما و معرف توانایی های شرکت شما در امور یک کسب و کار باشد و اعتماد کاربر را نسبت به شما چندین برابر می کند. نمونه کارهای طراحی سایت بینا در زمینه سایت های شرکتی، موجب افتخار این مجموعه است. برای آگاهی از امکاناتی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد، کلیک کنید.

ادامه مطلب
طراحی سایت

 

A title

Image Box text

وب سایت خبری

به عطش دوستداران اخبار پایان دهید و دسترسی به اخبار را برای آن ها راحت تر کنید. با سرعت اخبار را در اختیار آن ها بگذارید و نسبت به بازخوردها، واکنش نشان دهید. با یک وب سایت خبری، با کاربر ارتباط بگیرید و اعتبار خود را در ذهن مخاطب افزایش دهید. مخاطب بیشتری دریافت کنید و در ذهن ها بمانید

ادامه مطلب
طراحی سایت

وب سایت شخصی

برای داشتن یک شخصیت اجتماعی، باید به شیوه درستی به معرفی این شخصیت اقدام کرد. ابزارهای زیادی برای این کار وجود دارد اما کدام مسیر امنیت بهتری دارد و اعتبار بیشتری را نسیب شما می کند؟ برای پرسنال برندینگ یا برند سازی شخصی و حضور در عرصه های اجتماعی و جهانی، وب سایت شخصی یکی از بهترین ابزارهای موجود است. در شرایطی که قواعد اجرای آن به درستی رعایت شود و در نهایت نتیجه فوق العاده را حاصل کند.

ادامه مطلب
طراحی سایت

 

A title

Image Box text

وب سایت آموزشی

یک وب سایت آموزشی شما را کامل می کند برای ارائه خدمات آموزشی نظیر تدریس آنلاین، برگزاری آزمون آنلاین، ارائه کتب و جزوات آموزشی، انواع آموزش های مجازی، دسترسی به دانش آموزان و دانش پژوهان سراسر کشور و خارج از کشور و… . با وب سایت آموزشی می توانید با دانشجویان زیادی در ارتباط باشید و خود را به آن ها معرفی کنید. برای مشاهده امکانات یک سایت آموزشی، نمونه کارهای وب سایت آموزشی و آشنایی با نحوه عملکرد آن ها، وارد شوید.

ادامه مطلب
طراحی سایت

 

A title

Image Box text

وب سایت ورزشی

وب سایت ورزشی داشته باشید، هواداران تیم را دور هم جمع کنید، محصولات هواداری خود را به فروش برسانید، برای دیدن یک مسابقه قرار بگذارید و از دیدن مسابقه لذت ببرید. نتایج را به اشتراک بگذارید و رویدادها را به اطلاع هوادارها برسانید و با خبرنامه جذاب مخاطب خود را بشناسید. برای مشاهده امکانات یک وب سایت ورزشی و نمونه کارها وارد شوید.

ادامه مطلب

تعدادی از نمونه کارهای بینا

برای تنظیم جلسه مشاوره، لطفا شماره تماس خود را وارد فرمایید

تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پرسنال برندینگ

برخی از مشتریان بینا