هوش تجاری دیجیتال

برای اینکه بتوانید در دنیا مجازی موفق شوید و کسب و کار خود را گسترش دهید نیاز به داشتن هوش تجاری دیجیتال دارید و برای داشتن آن نیاز به داشتن دانش زیاد و تجربه بالا در دنیای دیجیتال میباشید. مشاوران ما میتوانند در این راه همراه شما باشند و به شما در این راه پر پیچ و خم همراهی کنند.

قانون طلایی فروش

قانون طلایی فروش یک قانون ساده ولی در عین حال اجرای آن پیچیده است. حال سوال اصلی اینجاست که ما چگونه می توانیم از طریق بازایابی در فضای مجازی یا فضای غیر مجازی فروش خود را چند برابر افزایش دهیم؟ آیا امکان افزایش درآمد و میزان فروش کسب و کار ما ممکن است؟

جواب سوالات فوق آری است. سه فاکتور خیلی مهم در هر کسب و کاری تعداد مشتریان، تعداد فروش و میزان فروش آنهاست. حال تصور کنید هر سه فاکتور فوق را افزایش دهیم. نتیجه واضح است میزان فروش و درآمد حاصل از این کار افزایش خواهد یافت. ولی سوال جدید این است که این میزان افزایش به چه میزان خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوال لطفا به مثال زیر توجه فرمایید.

یک مثال ساده:

کسب کار شرکت A در سال گذشته حدود 2.000 مشتری داشته است و تعداد خرید هر یک از مشریان آنها 5 بار در سال بوده است و میانگین مبلغ خرید هر یک از مشریان در هر بار خرید برابر با 50.000 تومان بوده است. این یعنی فروش فعلی این کسب و کار در سال 500.000.000 تومان است. اگر تمامی فاکتور های فوق را 30% افزایش دهیم نتیجه حاصل از این افزایش چه خواهد بود؟

قانون طلایی فروش

مجموع فروش حاصل از استفاده از قانون طایی فروش برابر است با 1.098.500.000 تومان است.

در واقع میزان فروش این کسب و کار بیش از 120 درصد افزایش یافته است و این شگفت انگیز است.

قانون همه

در این قانون، مشتری یعنی همه. حال این یعنی چه؟!
این به این معناست که همه ی افرادی که در جامعه و فضای مجازی وجود دارد مشتری شما هستند و شما میخواهید خدمات یا محصول خود را به این افراد ارائه دهید. طبق شکل روبرو شما با بیزینس خود در مرکز یک منظومه حضور دارید و مدار های دور شما نشان دهنده ی میزان شناخت شما از مشتریان و مشتریان از شما میباشد. این اطلاعات کاربرد های زیادی در رابطه با تبلیغات و پیشرفت روز افزون کسب و کار شما دارد. راه های زیادی برای شناخت بیشتر و به دست آوردن اطلاعات بیشتر از مشتریان خود وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم

طراحی سایت

بررسی جدول SWOT

این جدول برای بررسی کسب و کار شما میباشد. در این جدول شما میتوانید به طور کلی کسب و کار خود را بررسی کنید و به درک درستی از اینکه چه کار هایی باید انجام دهید میرسید

W

نقاط ضعف

نقاط ضعف خود را پیدا کنید و با بررسی دقیق آنهارا در این قسمت از جدول بنویسید.

S

نقاط قوت

نقاط قوت خود را پیدا کنید و با بررسی دقیق آنهارا در این قسمت از جدول بنویسید.

T

تهدیدها

درک عوامل خطرساز محیط خارجی و تبدیل آن ها به فرصت کسب و کار و ثبت در این قسمت

O

فرصت ها

موققیت های موجود در کسب و کار خود را پیدا کنید و آنهارا در این بخش بنویسید.

طراحی سایت

طراحی سایت

اولین قدم برای شناختن و شناخته شدن طراحی یک سایت زیبا و کارآمد است. یک وب سایت به ما چه کمکی میکند؟!
شما در یک وب سایت جامع و کامل میتوانید تمام خدمات و محصولات خود را قرار دهید و شرکت یا فروشگاه خود را برای شناخته شدن در دنیای مجازی آماده کنید.

وب سایت بخش اصلی شناخته شدن در دنیای مجازی میباشد و شبکه های اجتماعی در کنار سایت میباشند. در سایت عنوان های مختلفی باید رعایت شود سرعت ، سئو ، UI و UX مناسب و کارآمد در ادامه صحبت خواهیم کرد.

بهینه سازی سئو

برای اینکه شما در گوگل یا به طور کلی موتور های جستجو پیشرفت کنید و رتبه خوبی بگیرید باید وب سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید. طریقه بهینه سازی وب سایت مسیر طولانی و پیچیده ایی دارد و نیاز به دانش فنی زیاد دارد.

اینکه تایتل مقاله را چطور انتخاب کنیم، کلمه کلیدی مناسب برای مقاله و متن صفحات را چطور انتخاب کنیم، تبلیغات در گوگل به چه صورت انجام میپذیرد و …. تمامی این موارد در پیشرفت شما در کسب و کارتان مهم و ضرروی است و داشتن شخصی که دانش کافی در این ضمینه را داشته باشد بسیار مهم و ضرروی است.

طراحی سایت

تبلیغات

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد، برای مثال میشود به تبلیغات بنری، Google Ads، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات برروی بیلورد ها اشاره کرد. تمام این موارد مکان هایی هستند که شما در آنها تبلیغ کنید و مشتری یا مخاطب جذب کنید.