هم اندیشی فرهنگنامه کودکان و نوجوانان

جلسه هم اندیشی فرهنگنامه کودک و نوجوان با حضور مهندس داود حوری زاده به عنوان رئیس جلسه با هدف افزایش دانش فنی و طرح ریزی برنامه گسترش فرهنگنامه برگزار شد.

برای گسترش فرهنگنامه با توجه به موارد مطرح شده توسط اعضای جلسه هم اندیشی، 27 عامل مطرح شد که تعدادی از آن ها به صورت تیتر در ادامه مشاهده خواهید کرد.فرهنگنامه کودک و نوجوان

عناوین مطرح شده در جلسه هم اندیشی

فرهنگنامه کودک و نوجوان با توجه به اعضای با نشاط و فرهیخته ی خود، اندیشه ای شگرف در جهت گسترش این اثر فرهنگی ارائه کردند که بخشی از آن به شرح زیر است:

  • گسترش بازاریابی دهان به دهان با شیوه های نوین مطرح شده
  • افزایش تبلیغات هدفمند و اثرگذار
  • ارائه شخصیت فرهنگنامه
  • افزایش کمیت فرمت های ارائه فرهنگنامه
  • گسترش قابلیت جست و جو در قالب فرهنگنامه
  • معرفی مقالات پرکلیک هفته
  • و…

فرهنگنامه کودک و نوجوان

فرهنگنامه کودک و نوجوان

با توجه به بازخورد مثبت اعضای فرهنگنامه و همچنین حصول نتایج مثبت از جلسه هم اندیشی و همچنین بررسی شرکت گوگل و خدمات آن در زمینه گسترش کار فرهنگنامه. خدماتی همچون Google Search Console و Google Trand و …، جلسه ی دیگری برای گسترش این فعالیت و طرح ریزی آن برگزار خواهد شد .

خلاصه ای از این جلسه هم اندیشی را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

سایر تصاویر اعضای فرهنگنامه :

دیدگاه در رابطه با “هم اندیشی فرهنگنامه کودکان و نوجوانان

  1. نازنین زهرا گفت:

    سلام. ما می‌توانیم فرهنگنامه را به مدارس خود توصیه کنیم حتی مدارس شهرستانهای دور که مطمئنا خیلی کم از وجود فرهنگنامه اطلاع دارند و حتی می‌توان بصورت نرم افزار درآورد که براحتی در دسترس مدارس و دانش آموزان قرار بگیرد و حتی از نظر حمل و جابجایی راحت و قابل استفاده تر میباشد. گرچه خود من داشتن و خریدن کتاب را ترجیح میدم ولی نرم افزار می‌تواند برای جابجایی راحتر و بصرفه تر باشد و هر یک از اعضا شورا می‌توانند در صورت تمایل بازار یابی و معرفی در مدرسه خود و دوستان خود رابعهده بگیرند امیدوارم مطالب من مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *